Facebook перевірить, чи законно ви отримали дані користувачів

дані фейсбук для реклами

Від Facebook, як на зло, прилетіли не найкращі новини. Так, соцмережа має намір посилити правила використання контактів користувачів для націлювання.

Таким чином Facebook хоче мінімізувати зловживання даними користувача. Рішення навряд чи назвеш спонтанним, так як напевно пов’язано з недавнім скандалом соцмережі і лондонську компанію з надання політичних консалтингових послуг Cambridge Analytica. Якщо коротко, то останню звинувачують у використанні особистих даних 50 млн користувачів Facebook з метою впливу на результати президентських виборів в США в 2016 році.

І ось сьогодні ми дізнаємося, що Facebook збирається запустити інструмент сертифікації, який вимагає гарантії від рекламодавців і маркетологів про те, що адреси електронної пошти, які використовуються для націлювання, були отримані законним шляхом. Також соцмережа не допустить спільного використання даних користувача аудиторії в бізнес-акаунтах.

На скріні бачите фрагмент повідомлення, в якому повідомляється, що для будь-яких даних користувацької аудиторії, імпортованих в Facebook, рекламодавці повинні представляти і гарантувати, що належний користувальницький контент був отриманий з дозволу його власників.

Рекламодавці повинні вести чесну рекламну кампанію

Прес-секретар Елізабет Діана підтвердила розробку подібних інструментів і уточнила:

Ми завжди стежили за тим, щоб рекламодавці мали згоду на дані, які вони використовують, але ми збираємося зробити це набагато більш помітним і просвіщати рекламодавців у питанні застосування цих даних. Це спосіб захистити дані наших користувачів.

До речі, це не перший крок Facebook з посилення правил регулювання рекламної діяльності після скандалу з Cambridge Analytica. За кілька днів до цього соцмережа заборонила використовувати дані для таргетингу, які були отримані від сторонніх постачальників (Acxiom, Oracle Data Cloud (Datalogix), Epsilon, Experian і т. д.).

Це, звичайно, зовсім не гуд. Особливо якщо у вас мінімум інфи про вашу ЦА. Тому тепер доведеться використовувати по більшій мірі творчий, креативний підхід в оцінці атрибутів аудиторії. Саме так, до речі, в Facebook і сказали. Добре, що дані про поведінку надаються в штатному режимі.

Найхитріші вже планують просто купувати аудиторію безпосередньо у брокерів даних і накладати їх на свої власні дані, перш ніж імпортувати їх як користувацьку аудиторію в Facebook. Інші вважають, що можна відшукати альтернативні способи включення сторонніх даних. Ще деякі пророкують збільшення популярності інших рекламних платформ (Twitter, LinkedIn, Snapchat і Pinterest).

На думку JD Prater, директора з маркетингу зростання в AdStage:

Оновлення підштовхне рекламодавців до більш стратегічного таргетування. Я передбачаю, що рекламодавці почнуть експериментувати і диверсифікувати бюджети в інших мережах, але дуополія Facebook-Google залишиться і в 2018 році.

Такі ось поки незрозумілі камені в ваш город,. Що плануєте робити? Нафіг Facebook або це лише відмінний спосіб освоїти його з нової сторони?

Facebook перевірить, чи законно ви отримали дані користувачів
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

avatar