Нюанси SMM просування в соцмережах

просування в соцмережах

Вже кілька років просування в соціальних мережах стало найбільш вигідним, ніж реклама по радіо і телебаченню. Тому важливо розуміти нюанси SMM просування в соцмережах.

Це пояснюється просто. В інтернеті людина сама може вибирати потрібну йому інформацію, а також коли її дивитися. Тому на відміну від радіо, телебачення та преси, соціальні мережі наділяють людей свободою вибору, в тому числі і вибору, дивитися рекламу або просто проблеснуть банер. Далі ми розповімо про нюанси СММ просування в соціальних мережах.

Для рекламодавців соц. мережі також є перспективним напрямком комерції, так як аудиторія цих ресурсів постійно зростає. Причому, зростає і відвідуваність соц. мереж. Наприклад, Вконтакте за 5 років щоденна відвідуваність збільшилася з 20 млн. до 65 млн. Погодьтеся, колосальне зростання.

Ефективні способи SMM-просування в соцмережах

Як найефективніше здійснювати просування через соц. мережі? Більшість фахівців з СММ просування прийшли до висновку, що найбільш ефективне просування бізнесу здійснюється через дві групи в соціальній мережі. Причому це не тільки ефективно, але й економічно. Про яких групах йде мова?

Перша група – це майданчик де ви безпосередньо рекламуєте або просуваєте послуги, товари, бренд. Як правило, в такі групи, люди вступають менш охоче, ніж ті, які мають розважальний контент. І розкрутити групу з комерційним напрямком також нелегко і дорого.

Друга група – близькотематична. Це означає, що вона не присвячена вашому бізнесу, але цільова аудиторія цієї групи – ваші потенційні клієнти. Тут може бути розважальний і корисний контент. Таку групу розкрутити буде простіше, та й дешевше. Потім близькотематичну групу можна використовувати для просування другої тематичної групи, де ви і будете просувати свій бізнес.

Щоб було зрозуміліше, розглянемо приклад. Припустимо, ви просуваєте засіб для схуднення. Все що пов’язано з цим бізнесом ви публікуєте у тематичній групі. Природно ваша цільова аудиторія – жінки, тому друга околотемтическая група повинна мати жіночу тематику. Наприклад, це може бути тема, присвячена дієтичним рецептами, фітнесу, догляду за собою і т. д. тобто жінки, які вступлять у дану околотематическую групу, швидше за все, будуть зацікавлені послугами, які ви надаєте в тематичній групі. Згодом ви маєте готову майданчик для просування основного проекту.

Що ще важливо знати в просуванні бізнесу в соц. мережах?

Працюючи з живим трафіком, важливо знати, що існують декілька станів ваших лідів (передплатників).

Перший тип передплатників – це теплі ліди. Це означає, що людина тільки вступив у вашу групу. Даний етап найбільш важливий в просуванні бізнесу. Починаючи з моменту передплати на ваші новини, і закінчуючи 15 хвилинами знаходження у вашому співтоваристві, необхідно зацікавити вашого клієнта. Цей період в 15 хвилин і вирішить, чи захоче передплатник знову повернутися на вашу майданчик, чи ні. Для того щоб зацікавити свою аудиторію, важливо постійно працювати над якістю контенту, намагатися придумувати щось цікаве і нове. Саме завдяки такому типу передплатників продажі досягають 80%.

SMM просування в соцмережах – ліди

Друга категорія передплатників – остигаючі ліди. Це означає, що у людини згасає інтерес до вашого контенту, і він відвідує ваша спільнота все рідше і рідше. Найчастіше цей перехід, з теплого ліда в остигає, відбувається в період від 24 годин до 1 місяця. Це також показує важливість зацікавити людини в перші хвилини його відвідування майданчика. Як правило, завдяки остывающим лидам ви зможете домогтися тільки 20% продажів.
І третій тип передплатників – це холодні ліди. Це та аудиторія, яка не заходила в групу вже довгий період. Як правило, даний тип передплатників не приносить прибутку.

Нюанси SMM просування в соцмережах
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах