Просування спільноти Вконтакті: параметри оцінки якості розвитку групи

оцінка групи вк

Робота по просуванню спільноти в соціальних мережах є тонкою і скрупульозної, що вимагає постійної оцінки ефективності як загальної картини, так і окремо взятих матеріалів. За якими параметрами слід відстежувати динаміку розвитку групи? На що необхідно звернути увагу, роблячи просування спільноти ВК?

Кількість учасників

Кількість передплатників у співтоваристві є одним з основних показників його ефективності. У групах з правильною SMM-стратегією даний показник постійно зростає без додаткових фінансових вкладень. Варто зауважити, що кількість користувачів, які підписалися безпосередньо залежить від віку і тематики групи.

Вузькотематичний паблік, висвітлює діяльність однієї компанії, ніколи не набере стільки передплатників, скільки набирають популярні розважальні співтовариства. Тому краще не оцінювати загальна кількість передплатників, а динаміку їх додавання і відходів. Якщо кількість нових передплатників стабільно перевищує число відписатися людей, можна говорити про те, що група успішно розвивається.

Постійному моніторингу має піддаватися не тільки кількість, але і якість передплатників. Це особливо актуально у випадках, коли просуванням комерційної групи займається не сам підприємець, а найманий працівник. Кількість ботів в групі, що перевищує 8%-10%, часто свідчить про те, що SMM-спеціаліст використовує сірі методи накрутки показників. Ще одним свідченням непродуктивної діяльності найманого фахівця є наявність у суспільстві великої кількості передплатників, дані яких не збігаються з даними цільової аудиторії (невідповідний вік, місце проживання).

Активність і залученість передплатників

Активність передплатників оцінюється за кількістю лайків, репостов коментарів. При цьому даний показник слід оцінювати, порівнюючи його з активністю користувачів в інших аналогічних спільнотах. Подібна активність свідчить про середньої інтенсивності розвитку групи, більш висока — про інтенсивний розвиток. При цьому не слід намагатися вирівняти активність у тематичних пабликах з показниками розважальних спільнот.

Також немає сенсу відстежувати середні показники активності користувачів, так як один пост може набрати величезну кількість лайків, інші — жодного. Середній показник при цьому буде досить високий. Оцінка повинна проводитися індивідуально, з подальшим формуванням загальної картини.

Особливе значення при оцінці активності користувачів має їх залученість. Як правило, у спільнотах присутній ядро з активних передплатників, що забезпечують спілкування і зворотний зв’язок. Це ядро може становити лише 1%-2% від загального числа учасників групи. Інша маса людей не проявляє активності, будучи присутнім в співтоваристві виключно в якості читачів. Необхідно прагнути збільшувати кількість активних користувачів. Робити це можна за допомогою опитувань, конкурсів, провокаційних постів і т. д.

Охоплення і вартість залучення

Оцінку охоплення слід проводити за середніми показниками. Даний параметр може істотно підвищуватися в період проведення конкурсів та піар-акцій, однак результати, отримані в цей період, не будуть достовірними. Особливе значення необхідно приділити виральному охопленням, так як кількість нових передплатників багато в чому залежить саме від нього. Виральный охоплення показує, скільки осіб, які не є передплатниками спільноти, переглянуло його запису. Приводом для занепокоєння мають стати високі показники вірального охоплення при малій кількості нових передплатників. Подібна ситуація є ознакою того, що спільнота не представляє інтересу для людей.

Ще одним показником успішного розвитку спільноти є постійно знижується вартість залучення одного учасника. Цікаві та корисні групи вимагають фінансових вкладень тільки на початковому етапі свого розвитку. Надалі кількість учасників у них зростає за рахунок поширення інформації про групу самими передплатниками. Стабільна або збільшується вартість залучення свідчить про помилки в контент-стратегії.

Конкурси вконтакті

Говорячи про оцінку ефективності розвитку спільноти, не можна не згадати про періоди проведення конкурсів. Як правило, в цей час кількість передплатників у групі значно збільшується. Діагностичною ознакою є їх поведінка після оголошення результатів. Закінчення конкурсу в погано підготовленою і нецікавою групі характеризується різким відтоком передплатників. Всі, хто підписався заради участі або відстеження ходу гри, залишають співтовариство. У добре підготовлених пабликах подібного явища не відзначається. Нові передплатники залишаються в співтоваристві.

Просування спільноти Вконтакті: параметри оцінки якості розвитку групи
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах