Профіль або сторінка у Facebook, що вибрати для бізнесу?

Профіль чи сторінка для бізнесу у Facebook

Соціальні мережі – один зі способів розкрутити свій бізнес в онлайні. Що краще, профіль чи сторінка для бізнесу у Facebook, ми з’ясуємо в цій статті.

Часто у фейсбуці зустрічаються користувацькі сторінки з іменами компаній, наприклад «піцерія Франческа». Особисто мені хочеться поскаржитись на таку сторінку. Адже особистий профіль — це коли ви почали використовувати Facebook. Очевидно, що він призначений для особистої активності: спілкування з друзями, публікації для друзів, думки вголос і т. д. Особистий профіль створений суто для некомерційної діяльності.

Чому не підходить для бізнесу:

  • ім’я профілю повинно відповідати вашим паспортним даним (це не жарт, читаємо правила). Якщо ви перейменувати профіль щось на кшталт «піцерія Франческа» – будьте готові, що рано чи пізно будете забанені;
  • ліміт на друзів для особистого профілю становить 5000. А як щодо інших? Звідси проблема номер 2;
  • ви не можете рекламувати;
  • немає статистики активності.

Навчіться відокремлювати особисте від бізнесу. Навіть якщо ви хочете просувати себе як бренд, то не за допомогою особистого профілю.

Група для бізнесу

Що таке група? Якщо профіль – це монолог чи діалог. То група – це спільнота людей, які об’єднані за інтересом. Члени групи мають однакові можливості для створення публікацій. Майже всі варіанти постів, які ви можете зробити з особистого кабінету, доступні і в групах.

Група може підходити для конкретного бізнесу. Тематика може бути будь-якою:

  • команда підтримки клієнтів (продукти, курси);
  • група «купи-продай» (якщо ви є власником магазину, це відмінний варіант);
  • група для пошуку роботи

Недоліки групи:

  1. немає можливості рекламувати
  2. статистики немає
  3. публікації в розділі розміщуються тільки від імені користувача, а не від імені групи

До речі, якщо у вас вже є популярна група, перетворити її в інший формат (наприклад, в бізнес-сторінку) неможливо. Так що добре подумайте з вибором об’єкту  для розкрутки вашого бізнесу.

Сторінки

Сторінка ідеально підходить для бізнесу. Тут є унікальне посилання (URL) та статистика. Якщо ви хочете, то можете додати магазин, форму зворотного зв’язку та багато інших класних штук.

Робити докладний огляд бізнес-сторінки не має сенсу. Функціональні (візуальна частини) стрімко змінюється. Щоб отримати уявлення про можливості сторінки, краще особисто створити готову.

Неважливо, який ваш бізнес: фотографія, перукарні, Інтернет-магазин, міні-пекарня або мережа ресторанів. Створивши сторінку, можна реалізувати практично будь-які функціональні можливості.

Для просування сторінок є платні і безкоштовні методи. З бізнес-сторінки (навіть зі смартфона), ви зможете підтримувати миттєвий зворотний зв’язок з користувачем, щоб приймати замовлення, відповідати на питання, проводити вебінари (онлайн), щоб стежити за ходом рекламних кампаній. І як бонус-інтеграція з Instagram і Twitter!

Висновок

Перш ніж ви створите сторінку, сподіваючись на швидкі продажі, зважте свої сили та ресурси. Не чекайте швидкого розвитку в Facebook. Якщо у вас немає часу, то Facebook не для вас. Сподіваємось, ви зрозуміли відповідь на ваше питання «Профіль чи сторінка для бізнесу у Facebook». Якщо хочете розкрутити через фейсбук свою справу, створюйте сторінку.

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

Будьте першим, хто прокоментував!

avatar