Просування вузькотематичних спільнот: 5 методів

просування вузькотематичних груп вконтакті

Просування вузькотематичних груп вконтакті і в інших соціальних мережах має свою специфіку. Якщо групи і паблики з широкою тематикою можна рекламувати практично скрізь, то у випадку з професійними і комерційними пабликами подібний підхід не дозволить досягти очікуваного результату.

Які методи реклами і просування слід застосовувати в групах з обмеженою тематикою? Як добитися збільшення кількості передплатників навіть у нудних вузьконаправлених спільнотах?

Точні тематичні запити у назві та описі групи, в публікаціях та коментарях
Не секрет, що спільноти відкритого типу проходять індексацію в пошукових системах нарівні з зовнішніми веб-сайтами. Тому методики SEO-оптимізації, які застосовуються у великому інтернеті, актуальні і в соціальних мережах. Точний запит, включене в назву групи, впливає також і на позицію спільноти у внутрішньому пошуку.

Як підбирати запити для групи вконтакті?

Для цього найбільші пошукові системи надають можливість переглянути список слів і виразів, які найбільш часто вводяться користувачами в пошуковий рядок Google тренди, wordstat.yandex.ru). При цьому для вузькотематичних спільнот важливо вибирати не найбільш високочастотні, а самі точні запити. Це дозволить залучити в групу цільових передплатників, в результаті стимулюючи більший приріст їх кількості, ніж було б при використанні «широких» запитів. Шукати запити краще з використанням різних частин мови, синонімів, неправильних і розмовних форм слова. Крім цього, слід враховувати можливість помилок у запитах.

Точний таргетинг вконтакті

Біржа реклами «ВК» надає відмінні можливості для націлювання, які можуть бути використані навіть в якості єдиного способу просування вузькотематичних спільнот. Відповідним чином налаштувавши параметри відбору, свою рекламу можна демонструвати людям з певної географічної зони, визначеного віку і статі, зі суворо позначеними інтересами, світоглядом, місцем навчання або роботи. Так, при просуванні групи, в якій розглядаються способи виготовлення шпаргалок, має сенс зорієнтувати аудиторію за віком та місцем навчання.

При продажу через співтовариство спортивних товарів використовується таргетинг по віку, захоплень і місцем проживання (якщо товар не відправляється поштою в будь-яку точку світу). Варто зауважити, що методом таргетованої реклами можна просувати і окремі записи. При цьому вони будуть відображатися у стрічці новин у користувачів «ВК», які не підписані на спільноту, однак підходять під параметри відбору.

Оголошення за інтересами

Варто сказати кілька слів про оголошення за інтересами. На жаль, далеко не всі користувачі заповнюють цей пункт при оформленні своєї сторінки у соціальних мережах. Також багато людей вказують інтереси і захоплення, не відповідні реальним. Це робиться для того, щоб домогтися поваги оточуючих, здивувати їх або просто привернути увагу. Зрозуміло, такі користувачі не конвертуються у покупців. Це необхідно враховувати при налаштуваннях відбору аудиторії та оцінці результатів.

Спілкування на тематичних форумах

Людям властиво вірити авторитетам «на слово». Саме на цьому явищі базується даний метод розкрутки. Для його реалізації потрібно зареєструватися на тематичних форумах і почати активно спілкуватися з користувачами, раз за разом доводячи свою обізнаність в тематиці форуму. Після того, як з думкою адміністратора просувається пабліка починають рахуватися, можна починати розповідати про своєму співтоваристві або постачається товар. Робити це треба ненав’язливо, приводячи рекламну інформацію в контексті бесіди.

Спілкування на форумах добре тим, що користувачі враховують думку авторитетного учасника розмови навіть тоді, коли чітко розуміють, що він розміщує приховану рекламу. Вважається, що «авторитет», який добре розбирається в тематиці форуму, не буде радити неякісний товар або марне співтовариство. Зрозуміло, таку точку зору слід підтримувати, пропонуючи людям дійсно корисні товари і послуги.

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах