Як розкрутити канал на Ютубі з нуля – ТОП-7 перевірених способів

розкрутити канал на Ютубі

Для більшості людей YouTube – це розважальний портал, який після появи інтернету замінив телевізор. Але для маркетологів це велика рекламна майданчик, а для блогерів – інструмент ефективного просування особистого бізнесу.

Про те, як правильно розкрутити канал на YouTube, як і скільки на цьому заробляють – читайте в нашій статті.

Навіщо розкручувати канал на YouTube

Зміст статті

Ютуб – найпопулярніший відеохостинг. Його добова аудиторія – 1 мрлд користувачів. Це третина від усіх активних користувачів інтернету. YouTube – найбільша рекламна майданчик в світі і в Росії. Більшість Ютуб-каналів створюються з метою заробітку на рекламі або для просування бренду.

Власникам розкручених відеоблогів Ютуб платить гроші за розміщення реклами в їх відео. При цьому користувач сам вибирає, в яких роликах допускається показ реклами, а в яких ні.

Щоб почати заробляти, необхідно оформити партнерську програму. Партнери дозволить авторам чесно заробляти на своєму контенті.

Додаткове джерело заробітку – прямий продаж реклами. Рекламодавці готові чимало заплатити власнику розкрученого ютуб-каналу, що має платоспроможну аудиторію.

Середньостатистичний відеоблогер заробляє 500 доларів на місяць. Власник ютуб-каналу з 100 тис. Передплатників в середньому отримує 50-150 доларів в день тільки з переглядів. Це означає, що місячний дохід з такого каналу – від 1500 до 4150 доларів.

Наприклад, український відеоблогер Іван Рудська (EeOneGuy) заробляє в день від 750 доларів тільки на переглядах.

Чим більше переглядів і передплатників – тим більший прибуток.

Кому це потрібно

Ютубі необхідно залучати рекламодавців. Для цього потрібні добре розкручені і активні канали, на яких ця реклама показується. Щоб мотивувати блогерів, відеохостинг віддає їм більшу частину свого доходу.

Рекламодавцям потрібна цільова аудиторія. Ютуб – одна з майданчиків, де є ця аудиторія. Залежно від тематики каналу, рекламодавець визначає, чи дивиться того чи іншого блогера цікавить його аудиторія.

Маркетенговие компанії створюють спеціальні канали для просування послуг своїх клієнтів. Нерідко підприємець готовий фінансувати діяльність блогера, якщо той згоден регулярно рекламувати його товар.

Для більшості відеоблогер ведення каналу, монтаж відео та спілкування з глядачами – це хобі і додаткове джерело доходу, але є і професіонали, які займаються тільки своїм блогом і його просуванням.

Базові принципи розкрутки YouTube-каналу

Досвідчені ютубери нерідко діляться своїми історіями успіху. Деякі з них навчають новачків і дають рекомендації, як грамотно розпіарити відеоблог.

Щоб створити хороший ютуб-канал, який приносить самі високий прибуток, необхідно дотримуватися певних принципів.

Принцип 1. Викладайте ролики, які цікаві глядачеві

Головне – завжди думайте про глядача. Вивчайте аудиторію, її переваги та інтереси. Це дозволить створювати якісний і цікавий матеріал. Якість – головна запорука успіху. Відеоролики повинні повністю відповідати тематиці блогу.

Щоб стимулювати відвідувачів дивитися інші ролики, створюйте плей-листи і об’єднуйте матеріали логічно.

Принцип 2. Не намагайтеся продавати через Інтернет якусь гидоту

Дбайте про своїх передплатників. Забороняється рекламувати їм неперевірені і неякісні товари, інакше вони від вас відвернуться.

Інтернет-шахрайство в інтернеті – явище поширене. Зловмисники активно промишляють і на відеохостингу. Нерідко створюються окремі відеоблог для реклами товарів, які не пропускає модерація – низькоякісні копії, підробки і навіть наркотики. Слідкуйте за репутацією свого аккаунта.

Принцип 3. Прислухайтеся до думки передплатників

Контактуйте з тими, хто вас дивиться. У популярного ролика завжди є аудиторія, яка коментує зміст, оформлення, ідеї. Частина коментарів завжди присвячена критиці. Якщо вона конструктивна, обов’язково прислухайтеся.

Грамотне сприйняття критики – шлях до розвитку.

ТОП-7 способів розкручування, які працюють

Способів розкрутки ютуб-блогів безліч. Кожен з них має свої плюси і мінуси, але більшістю з них користуються все початківці відеоблогер.

Щоб отримати максимальну віддачу, рекомендується комбінувати кожен із способів розкручування, аналізувати їх ефективність і відсівати неефективні.

Спосіб 1. Використання анотацій

Анотації – це текстова інформація, яка відображається в ході перегляду ролика. Це можуть бути підказки користувачеві, гіперпосилання на інші відеоролики, а також зовнішні рекламні посилання.

Анотаціями краще не зловживати. Їх повинно бути небагато – вони заважають перегляду ролика, тому вони повинні бути тільки там, де це дійсно доречно.

Спосіб 2. Прохання підписатися на канал

В кінці кожного ролика повинен бути заклик до дії. Користувачам потрібно нагадувати, щоб вони ставили лайки і оформляли підписку.

Для підвищення ефективності цього прийому глядача потрібно мотивувати. Наприклад, якщо матеріал корисний і унікальний, попросіть підписатися, щоб відвідувач каналу не пропустив нове відео.

Спосіб 3. Реклама через канали інших блогерів

Взаємний піар – один із кращих інструментів розкрутки. Рекламуватися потрібно тільки на каналах зі схожою тематикою. Щоб інші блогери погодилися вас просувати, необхідно створювати тільки якісний, цікавий і корисний для глядача контент.

Ніхто не буде ризикувати своєю репутацією заради просування блогу з контентом сумнівної якості і навпаки – хороші відео завжди погоджуються просунути.

Спосіб 4. Коментування відео відомих блогерів

Проявляйте активність, вивчайте конкурентів. Коментуйте їх відеоролики і використовуйте партизанський маркетинг для реклами свого відеоблогу.

Головне – не спамити. Просто посилання на відео нікого не приверне. Проявіть креативність, щоб привернути увагу інших коментаторів.

Спосіб 5. Регулярна публікація якісного контенту

Якість контенту – головний критерій успішного просування. Ніхто не буде вас дивитися, якщо у конкурента матеріали краще. Вивчайте конкурентів і прагнете робити краще, ніж у них. Відвідуйте тематичні курси та вебінари, працюйте над собою – це вірний шлях до успіху.

Спосіб 6. Грамотне заповнення метатегов і правильне оформлення каналу

Від тегів залежить SEO – тобто пошукова видача на Ютубі. Чим краще заповнені теги – тим більше ймовірності, що саме ваше відео буде показано в пошуковій видачі.

Головні теги потрібно прописувати спочатку. Вони повинні розкривати суть відео. Використовуйте окремі слова і словосполучення, найбільш точно характеризують відео.

Спосіб 7. Просування за допомогою платних сервісів

Цей метод працює, але користуйтеся їм з обережністю.

Більшість таких сервісів просто накручує передплатників і перегляди. Ніякої віддачі від залученої аудиторії не буде – це боти і неактивні користувачі.

Огляд сервісів для просування YouTube-каналу

Початковий етап просування – найскладніший. Нерідко новачки готові використовувати чорні методи розкрутки – наганяти на канал ботів у вигляді передплатників. Таку помилку допускають недосвідчені користувачі, які не розуміють, звідки на Ютубі беруться гроші і за що платить відеохостинг.

Залучати передплатників потрібно якістю матеріалу. Однак на початковому етапі допускається використання сторонніх сервісів. Деякі з них здатні допомогти в просуванні.

Bosslike

Ресурс дозволяє накрутити активність на каналі – лайки, коментарі та підписки.

На Bosslike доступна безкоштовна і платна накрутка. Безкоштовна – це взаємні лайки і підписки. Платна – покупка пакета лайків і передплатників.

Cashbox

Cashbox – це біржа для просування, на якій можна замовити послуги професійного маркетолога. Цей фахівець чесними способами допоможе рекламувати канал. Вартість послуг визначається індивідуально.

Prolog

Prolog – це біржа ютуб-реклами. Тут є можливість просувати як зовнішні сайти, так і ютуб-канали.

Цей інструмент дозволяє знайти блогера, готового вас прорекламувати. На сайті вказані ціни, вік аудиторії, загальний рейтинг, демографія і географія відвідувачів.

З усіх перерахованих сервісів Prolog – найефективніший.

Як вибрати сервіс – корисні поради та рекомендації

Від вибору рекламного інструменту залежить успіх просування.

Щоб вибрати відповідний вам сервіс, не переплатити за його використання і не стати жертвою шахраїв, ознайомтеся з нашими порадами.

Порада 1. Проаналізуйте цінову політику сервісу

Як правило, ціни на різних сервісах відрізняються несуттєво. Але при тривалому використанні інструменту обов’язково звертайте увагу на вартість послуг – це дозволить вибрати найбільш вигідну пропозицію.

Порада 2. Вивчіть відгуки клієнтів

Якщо є можливість, поспілкуйтеся з реальними клієнтами – вони розкажуть правду. Читайте відгуки на сторонніх ресурсах. Нечесні компанії відгуки підроблять. Не звертайте уваги на відгуки, написані на сайті сервісу – вони не завжди об’єктивні. Запитайте колег, які інструменти використовували вони.

Порада 3. Зверніть увагу на способи оплати послуг

Більшість сервісів приймають до оплати банківські платежі, Яндекс.Деньги, Вебмані і Ківі. Комісії за поповнення у кожної з платіжних систем відрізняються. Найвигідніше оплачувати банківськими картами – там комісії за транзакції мінімальні.

Про те, як швидко монетизувати і просунути канал, дивіться у відео:

Висновок

Принципи та методи просування на YouTube різні. Ефективність кожного з них визначається індивідуально, але є і загальні правила, які допомагають в розкручуванні.

Щоб домогтися успіху на YouTube, потрібно слідувати головному правилу – створювати тільки якісний, цікавий і корисний контент. Тільки тоді вас будуть дивитися. Чорні методи розкручування, такі як накрутка лайків і передплатників – марна трата часу. Боти НЕ будуть проявляти активність на каналі і рекламу у вас ніхто не купить.

Як розкрутити канал на Ютубі з нуля – ТОП-7 перевірених способів
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

avatar