Що таке хештеги і як їх правильно використовувати

що таке хештег і нащо він

У цій статті ви дізнаєтесь, що таке хештег і як користуватись хештегами в соціальних мережах для просування. Також ви навчитесь робити хештеги та побачите їх хороші приклади.

В соціальних мережах, для зручності користувачів, прийнято прикріплювати до посту спеціальні теги. З їх допомогою можна швидко знайти всі пости за певною тематикою, а не перебирати всю стрічку, переглядаючи непотрібний матеріал.

Хоча хештеги використовуються вже кілька років, багато хто не знає і не вміють ними правильно користуватися. Тому ми вирішили розповісти зрозумілою мовою що таке хештег, навіщо він в соцмережах і для чого він потрібен.

Що таке хештег і для чого він потрібен

Хештег – це тег, який допомагає позначити певний пост ключовим словом. З допомогою таких тегів читачі зможуть знайти всі записи про певному питанні.

Вперше хештеги стали використовувати в твіттері, але дуже швидко вони стали популярними і в інших соціальних мережах. Зараз їх активно використовують повсюдно: ВК, TW, IG, FB, Google+, Pinterest і т. п.

Як поставити хештег?

Люди часто запишуть “хештег як зробити”. Щоб зробити звичайне слово хештегом, досить додати перед ним грати без пробілу: #слово.

Оце і є хештег приклад: “#додаймене”. Тобто слова пишуться підряд, або з нижніми підкреслюваннями #додай_мене

Як правильно ставити хештеги

Звучить досить просто – напиши будь-яке слово або фразу, постав перед ним знак # і хештег готовий. Але насправді є невеликі нюанси, які слід враховувати:

Другий хештег додається через пробіл: #перший #другий.

Писати хештег можна на будь-якій мові, але не можна використовувати тільки цифри (#777) або додавати в хештег символи (#хеш/тег) і пробіли (#два слова).

Хештег не може бути однією буквою (#).

Якщо хочете зробити хештегом кілька слів, їх потрібно з’єднати нижнім підкресленням (#як_зробити_хештег) або написати разом (#мирдолжензнатьчтояем), тому що сітка поширюється тільки на одне слово.

Тепер ви знаєте, як правильно прописувати і що таке хештег, але є негласні правила їх використання. Багато людей бездумно додають до своїх постів купу слів з гратами, що псує загальну репутацію хештегів. Тому, будь ласка, дотримуйтесь «інтернет-етикету» при додаванні хештегів.

Як правильно додавати хештеги для підписок українською

Хештег можна розмістити у будь-якому місці запису: на початку, в кінці, в середині тексту. У твіттері, наприклад, найчастіше хештег вписують всередину повідомлення, щоб не витрачати зайві символи. В інші соц.мережах зазвичай додають в кінці повідомлення.

Додавайте хештеги, які несуть певний сенс – ключові слова або фрази, які відображають суть послання.

Не пишіть довгі хештеги – максимум 10-15 символів.

Не додавайте занадто багато хештегів до одного посту, щоб повідомлення було читабельним. У твіттері рекомендують використовувати не більше 3 хештегів в одному повідомленні. Повідомлення з великою кількістю хештегів багато хто сприймає як спам.

Не потрібно писати весь пост з допомогою хештегів: #ячитаю #статтюпро #хештеги.

Для україномовних користувачів використовуйте хештеги російською: не #seo, а #сео – тоді ваш пост побачать цільова аудиторія, а не іноземці.

Перед використанням нового хештега, подивіться спочатку до яких постах найчастіше його прикріплюють. Адже існує дуже багато однакових слів, які мають різні значення.

Дотримуйтесь цих простих правил, щоб не виглядати нерозумно – хештеги створені не для того, щоб прикрасити текст синіми ссилочками, а з конкретними цілями. Про них піде мова нижче.

Дізнайтесь як правильно користуватись хештегами в інстаграмі.

Навіщо і для чого потрібен хештег

Коли до слова додається #, воно автоматично стає гіперпосилання. Якщо клікнути по ньому, ви потрапите в пошуку та знайдете всі пости, в яких зустрічається цей хештег. Такий зручний інструмент можна використовувати в різних цілях:

Швидкий пошук за ключовими словами – це основне призначення хештегів. Клікнувши по слову з гратами, ви переміщаєтеся в пошук і бачите список всіх постів, в яких прописаний цей хештег. Так ви зможете швидко знайти потрібну інформацію, що цікавить вас.

Виділяти головну думку послання – коли ви правильно використовуєте хештеги, користувачі можуть відразу зрозуміти, про що піде мова в повідомленні.

Групувати інформацію за темами – додавайте до посту певні ключові слова у вигляді хештегу, щоб розділити їх за темами: seo, соц.мережі, статті, інфобізнес і т. п.

Швидкий пошук усередині групи пов’язано з попереднім, особливо якщо ви використовуєте хештеги у вигляді #сонет_ѕео. Тоді користувачі можуть натиснути на цей унікальний хештег і знайти всі ваші записи по цій темі.
Залучення користувачів – додавайте підходящі за змістом хештеги до постів, щоб люди знаходили їх через пошук. Але не варто обманювати і додавати популярні хештеги до постів, які не підходять за змістом – нічого доброго з цього не вийде.

Підвищує впізнаваність бренду – якщо в новинній стрічці буде частенько з’являтися хештег #сонет, рано чи пізно користувачі зацікавиться ним і почнуть шукати інформацію про нього. А пошуки приведуть на ваш сайт або в групу.

Тепер ви розумієте, що таке хештег, навіщо і для чого він потрібен, як його можна використовувати для просування свого сайту/проекту або залучення нових користувачів. Використовуйте його з розумом, і ви побачите як це ефективно.

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

Будьте першим, хто прокоментував!

avatar