Що таке Твіттер і для чого він потрібен

Що таке Твіттер

Соціальні мережі – найбільш відвідувані інтернет-сервіси, не рахуючи пошукових систем. Осторонь від популярних порталів, типу Фейсбук, ВКонтакте і Instagram стоїть Twitter. Але що таке Твіттер?

Якщо ви ще не є його користувачем, то, напевно, переймаєтесь тим же питанням, що і ваші «колеги»: А що таке Твіттер і навіщо він потрібен?. Питання, до речі, хороше. І ми спробуємо максимально докладно і доступно на нього відповісти.

Історія Твіттера (Twitter) та його виникнення

Ви помітили, що більшість винаходів створювалися спочатку для користування в дуже вузькому колі людей? Так, наприклад, було з тим же Facebook. Аналогічна ситуація сталася і з Твіттером. У 2006 році компанія Odeo запустила невеликий дослідницький проект під кодовою назвою «twttr». Суть сервісу зводилася до обміну короткими повідомленнями всередині компанії. При цьому учасники цієї мережі повинні були відповісти на досить просте запитання: «Що ти зараз робиш?».

Головним розробником проекту став Джек Дорсі. Саме йому належав перший в історії Твіттера твіт, датований 26 березня 2006 року. У повідомленні була коротка фраза «just setting up my twttr» («просто налаштовую свій твттр»). Вже у липні того ж року була запущена публічна версія сервісу. А в квітні 2007 року соціальна мережа стала належати одноіменній компанії Twitter Inc.».

Прорив Твіттера як потужного сервісу для спілкування припав на щорічний фестиваль SXSW в 2007 році. В день проведення фестивалю кількість твітів збільшилася в три рази, а сама соцмережа отримала виключно позитивні відгуки від критиків. Як результат, число користувачів сервісу почало рости в геометричній прогресії. Природно, перший час людям була потрібна мінімальна інструкція, щоб зрозуміти, як спілкуватися в рамках порталу. Але, на щастя, інтерфейс відразу ж був інтуїтивним, і проблема нерозуміння швидко зникла.

Оновлення системи Твіттера

За час свого існування Twitter отримав кілька помітних оновлень, які стосуються як інтерфейсу, так і алгоритму роботи. Були створені версії для мобільних пристроїв, а також окремі клієнти для користування сервісом на комп’ютері.

Кількість зареєстрованих користувачів на час написання статті перевалила за мільярд і склала 1,3 млрд. акаунтів. Прибуток сервісу, за оцінкою на 2015 рік, дорівнювала 521 млн. дол.

То ж що таке Твіттер

Історія історією, але вас сюди привело конкретне питання: «Для чого потрібен Твіттер взагалі? Що це за соціальна мережа така?» Адже вона, дійсно, не схожа візуально на звичні нам сервіси для віртуального спілкування. Немає фотоальбомів, немає анкети, і навіть адміни не змушують писати свої реальні імена – можна представитися ким завгодно, хоч цеглою з будинку номер три по вулиці Блошиній.

Власне, Twitter візуально являє собою довгу стрічку постів тих користувачів, на яких ви підписані. Прикол постів в тому, що їх довжина спочатку була обмежена 140 символами. І тільки в 2017 році керівництво Твіттера остаточно впровадило в сервіс можливість писати тексти довжиною до 280 символів. До речі, самих користувачів таке оновлення навіть трохи засмутило: все-таки протягом 10 років головною фішкою соцмережі була необхідність вміщувати свої думки в ці короткі 140 знаків. Це іноді напружувало, але безумовно надавало сервісу певний шарм.

Основні поняття Твіттера (Twitter)

Що стосується користувацького інтерактиву, то він будується на наступних поняттях:

Фолловер, він же підписник. Користувач, який підписався на вашу сторінку. Ви можете фолловити інших користувачів, тобто підписуватися на їхні сторінки в соцмережі.

Твіт. Це і є сам пост.

Ретвіт. Публікація твіту іншого користувача на своїй сторінці із збереженням першоджерела.

Читайте детальніше про те, як робити твіти та ретвіти.

Комент. Він же Reply. Якщо простою мовою, відповідь на твіт.

Приват, або Дірект. Це особисті повідомлення – спілкування між двома користувачами в особистому чаті.

Тренди. Це актуальні теми, про які в даний момент пишуть найбільше.

Хештеги. Підписи до постів, що дозволяють швидше знайти інформацію по темі.

Ваша Стрічка новин фактично формується з твітів, опублікованих користувачами, яких ви фолловите. Відображаються посади у хронологічному порядку. Проте якийсь час назад вгорі Стрічки стали з’являтися твіти, які, на думку системи, аналізує вашу активність, можуть бути вам цікаві.

Таким чином, Twitter – мікроблог, заснований на принципі підписок. А про те, навіщо потрібен цей сервіс, розповімо в наступному розділі статті.

Для чого потрібен Твіттер

Раз вже Twitter позиціонується як соціальна мережа, то, відповідно, і його основна мета – створювати умови для спілкування користувачів. Логічне запитання: «А як спілкуватися в Твіттері, якщо він так не схожий на ВК або FB?» Все просто. По-перше, вам так само доступні особисті повідомлення, тобто дірект. По-друге, основне спілкування будується на коментуванні опублікованих твітів інших користувачів. Іноді відповідей до одного запису так багато, що навіть починаєш плутатися.

Але, ясна річ, спілкування – це лише частина можливостей. За фактом же сервіс використовується і в інших цілях:

  • Відстеження/трансляція новин;
  • Створення блогу для отримання прибутку;
  • Реклама.

Часто люди починають користуватися Твіттером, щоб стежити за актуальними новинами. Саме через цей сервіс люди по всьому світу оперативно публікують важливу інформацію, чи це ДТП на сусідній вулиці чи значуща політична подія. Враховуючи невеликий обсяг поста, інформація надається в лаконічному вигляді, що дозволяє отримувати переважно факти.

Друге призначення Twitter – створення комерційного блогу. Це не головна ціль соцмережі, але хитрі користувачі швидко навчилися отримувати прибуток. Фактично ви створюєте мікроблог, наповнюєте його цікавим контентом і розкручуєтесь. А потім за стандартною схемою сучасних соціальних мереж отримуєте можливість заробляти за допомогою реклами.

Заробіток на рекламі в Twitter

І, до речі, про рекламу. Через цей популярний сервіс про себе заявляють багато брендів. Звичайно, для конкретних рекламних постів Твіттер підходить з натяжкою – все-таки краще звертатися до стандартних соцмереж, типу Фейсбук чи ВК. Однак працювати можуть і твіттерські мікроблоги, якщо їх правильно направити. А все тому, що в Twitter досить швидко розшарюється корисна чи цікава інформація. Але тут, ясна річ, треба зачепити фоловерів, існуючих і потенційних, і грамотно розкручувати свій акаунт.

Читайте про інші способи заробітку в соцмережах

Сподіваємося, ми змогли зрозуміло пояснити, як користуватися Твіттером і для чого він потрібен. Залишилися питання? Завжди відкриті коментарі – задавайте!

Що таке Твіттер і для чого він потрібен
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

avatar