Що краще – соціальні мережі чи інтернет-магазин?

соцмережі інтернет магазин

У наш час багато людей звикли робити покупки, не виходячи з дому. Це зручно, і більш економно. Але іноді важко вибрати що краще соціальні мережі чи інтернет-магазин для розвитку власного бізнесу?

Для заробітку не обов’язково орендувати приміщення для магазину, так як для цих цілей можна використовувати сайт.

Проте популярність соціальних мереж з кожним роком зростає, і багато людей використовують ці ресурси як інтернет-магазин. Це особливо зручно в групі Вконтакте, Однокласниках, або на сторінці Instagram. Зараз ми постараємося порівняти ці два варіанти, щоб визначити який з них кращий.

Порівняння власного інтернет-магазину та магазину в соціальній мережі

Створити інтернет-магазин не дешево. Якщо це буде якісна робота, то в середньому 1000-2000$. Якщо тематика сайту поширена, то час від часу інтернет-магазин потребує розкрутки, що також дорого обійдеться. Але в деяких випадках додаткова розкрутка не знадобитися, і виходить, ви заплатите всього один раз.

Розкрутка групи або сторінки в соціальній мережі коштує по різному, в залежності від платформи. Тієї ж суми, яку б ви витратили на створення інтернет-магазину, цілком вистачить для залучення близько 300 000 підписників Вконтакті. Так як середня ціна за якісне залучення аудиторії становить 50 коп. за одного підписника. Природно 300 000 – це багато. І напевно серед них буде багато ваших клієнтів. Тому якщо порівнювати вартість створення сайту або просування в соц. мережах, то другий варіант набагато вигідніший.

Робота з інтернет-магазином

Оформлення інтернет-магазину набагато привабливіше, ніж в соц. мережах. В цьому є велика перевага. Наприклад, якщо ви плануєте продавати дорогі речі, то, швидше за все, буде мудро використовувати для цих цілей сайт. Люди, які купують дорогі товари, часто довіряють тим продавцям, які гідно його презентують.

Покупки в групах або сторінках виглядають для деяких відвідувачів підозріло. Віддаючи чималі гроші за покупку, часто покупець розраховує на хороший сервіс. То такий сервіс неможливий в соціальних мережах. Крім того, набагато зручніше отримувати інформацію про товари і про фірму через сайт. Однак у соціальних мережах набагато простіше адміністрування, оскільки редагувати новини, вносити поправки до ціни і товари в інтернет-магазинах важче. Більш того, на сайтах передбачається можливість відвідувачам користуватися функцією «кошик», а також відразу розплачуватися через електронні гаманці або банківські картки.

Інтернет-магазини – краще?

Тому в плані зручності і презентабельності інтернет-магазини набагато перевершують соціальні мережі. Крім цього, група або сторінка в соцмережах приносить хороший дохід. Група з кількістю у кілька сотень тисяч аудиторії буде приносити вам до10 – 15 тис. грн на заробітку з реклами.

Це може бути непоганим додатковим заробітком. Однак на сайтах або інтернет-магазинах щоб заробляти такі кошти необхідно, щоб всі сторінки сайту були всипані рекламою, яка до того ж буде негативно позначатися на реакції покупців. Однак, цей дохід можливий на сайтах за умови гарної щоденної відвідуваності. Тому в даному пункті можна надати виділити перевагу соціальним мережам.

Який можна зробити висновок?

Якщо ви продаєте недорогі товари, то в соціальних мережах вас чекає багатообіцяюче майбутнє. Якщо те, що ви збираєтеся продавати, повинно підноситися презентабельно і красиво, то для цих цілей підійде тільки інтернет-магазин. Крім того, якщо для покупок, необхідно щоб люди з довірою ставилися до ваших товарах, то цього можна досягти тільки через сайти.

Не можна сказати, що сайти та інтернет-магазини вмерли. Це ефективно, оскільки більшість людей продовжують шукати товари в інтернеті. Але для того щоб отримати максимальну користь, краще мати і сайт, і групи в соцмережах.

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах