Соціальні мережі як інструмент пошуку співробітників

Пошук спіробітників через соцмережі

Зазвичай, коли говорять про соціальні мережах і бізнес, маються на увазі просування і продажі. Але, насправді, соцмережі здатні вирішувати значно ширше коло завдань. У цій статті давайте поговоримо про використання соціальних мереж для пошуку співробітників.

Як соцмережі можуть допомогти знайти робітників /виконавців/підрядників?

Говорячи про соціальні медіа для рекрутингу, можна виділити три варіанти використання можливостей, що надаються соціальними мережами:

  • Пошук співробітників.
  • Наведення довідок про кандидатів.
  • Аналіз ринку праці.

Пошук співробітників в соцмережах можна вести в декількох напрямках.

Найпростіше – це опублікувати вакансію в спільнотах вашої компанії у всіх соцмережах. При цьому потрібно попросити підписників поділитися цією інформацією, або безпосередньо зв’язатися зі знайомими, яких могла б зацікавити ця вакансія. Чим більше в співтоваристві передплатників, тим вища ймовірність, що будуть якісь відгуки.

Якщо у компанії немає спільноти, можна використовувати і особистий профіль. У цьому випадку охоплення аудиторії буде залежати від кількості ваших друзів та їх активності.

Як шукати співробітників через соцмережі

Також можна опублікувати вакансію в якомусь співтоваристві, в якому перебувають фахівці потрібного вам профілю. При цьому бажано узгодити цю публікацію з адміністратором співтовариства.

Також існують спільноти, які спеціалізуються на розміщенні вакансій. Залишається тільки домовитися з адміністратором про публікації вакансій.

Наведення довідок про кандидатів можна здійснювати, вивчаючи профілі цих кандидатів у соцмережах, так і звертаючись за рекомендаціями до їх друзів. Якщо знайдете в профілі кандидата щось, що насторожує, треба взяти це на замітку. Але не варто на цьому зациклюватися: все-таки більшість соцмереж призначене для розваги, і кандидат має право “подуріти”, якщо це його особисте життя.

Виняток становить міжнародна професійна соціальна мережа LinkedIn, яка призначена для пошуку роботи, рекрутингу, встановлення бізнес-контактів і т. п. Особисті профілі LinkedIn повинні виглядати суто по-діловому.

Якщо ви плануєте регулярно підшукувати співробітників, без профілю в соціальній мережі LinkedIn вам не обійтися. Є й інші професійні соцмережі: для рекрутингу. Також, як було зазначено вище, соціальні мережі можна використовувати для вивчення ринку праці.

З допомогою інформації, зібраної в соцмережах, можна скласти списки кандидатів на вакантну посаду, що проживають на певній території, аналізувати їх досвід, дивитися, що за фахівці працюють у конкурентів. Природно, таке дослідження знадобиться час, але, погодьтеся, соцмережі надають практично унікальну можливість для рекрутери і HR-менеджерів в частині аналізу тих чи інших професій, секторів економіки, територій, компаній і т. д.

Соціальні мережі як інструмент пошуку співробітників
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

avatar