Завойовуємо топ через хештеги інстаграм

топ по хештегам в інстаграмі

Просування облікового запису в соціальній мережі Instagram – не такий вже й складний процес. Головне розібратися, як працює Instagram і зрозуміти як попасти в топ по хештегу інстаграм.

Після розуміння процесу ви зможете займатися просуванням самостійно, не покладаючись на псевдо-фахівців, які дуже активно продають вам навіть те, що і послугами назвати складно. Наприклад, вивід ваших публікацій в топ по хэштегам не вимагає супергеройських здібностей. Прочитавши цю статтю, ви й самі в цьому переконаєтеся.

Як потрапити в топ по хештегу в Instagram

З цієї статті ви дізнаєтеся, як зробити так, щоб ваша публікація потрапила в топ Інстаграму і принесла багато нової аудиторії. У Інстаграмі існує 2 топа, куди потрапляють публікації. Перший топ – це топ по хештегам, а другий топ – топ пошуковика, розташований в розділі «Пошук».

Спочатку розглянемо перший варіант, а саме – топ з хештегам. Як тільки люди публікують фотографію з конкретним хештегом, то вона потрапляє в список загальнодоступних з цього хештегу. Фотографії тут йдуть по порядку, тобто спочатку йдуть старі фотографії, потім нові, нові фотографії закривають старі. Тут все зрозуміло.

«Публікації» – це число публікацій, зроблених з цим хештегом. А вище знаходяться кращі публікації, куди всі так хочуть потрапити. Так як же туди потрапити? Насправді це не так складно. Якщо подивитися на всі фотографії, які перебувають на перших місцях, тобто перші 9, то це фотографії з певною критичною кількістю лайків, які набираються за перші 10-30 хвилин після публікації фотографії. Яким має бути це критична кількість? Вона може бути різною.

Популярність хештега і кількість лайків – важливі

Все залежить від популярності хештега, тобто від частоти його використання. Чим частіше його використовують, тим більшу кількість лайків потрібно набирати на старті. Нижче показана таблиця приблизного співвідношення кількості лайків до кількості фотографій:

  • 100 мільйонів фото – 4-100 тисяч лайків
  • 1 мільйон фото – 3-50 тисяч лайків
  • 400 тисяч фото – 1-15 тисяч лайків
  • 50 тисяч фото – 100-900 лайків
  • 5 тисяч фото – від 100 лайків

Зліва – це кількість лайків, опублікованих за цим хештегом, а праворуч – кількість лайків на фотографіях, які знаходяться в топі, тобто які кращі за даним хештегом. Відповідно, щоб потрапити в топ, тобто в кращі публікації з певного хештегу, потрібно набрати приблизно таку кількість лайків, яке відповідає кількості загальнодоступних публікацій з нього. На жаль, це не завжди так працює. Але в принципі це так.

Метод потрапляння в топ по хештегам інстаграм

Якщо ви зараз подумали, що досить накрутити побільше лайків і ви потрапите в топ, то ні, це не спрацює. Ні, звичайно, це може спрацювати з низькочастотними хештегами, але не з популярними. Рекомендується використовувати тільки певні хештеги, по яких існує високий шанс потрапити в топ. Немає сенсу вказувати хештег, припустимо, #instagood, з ним практично неможливо вийти в топ, тому що він занадто високочастотний. Просувати свій instagram потрібно на низькочастотних хештегах. Там ви майже завжди будете в топі і ваш аккаунт буде знаходити нові люди. В принципі, тут все зрозуміло.

Варто звернути увагу на те, що якщо нові публікації на даних хештегах надходять, наприклад, щомиті, а зростання лайків на ваш знімок в певний момент сповільнилося, ваші позиції в момент знизяться. І навпаки – якщо хештег менш популярний і публікації за нього додаються набагато повільніше, то потрапивши в топ ваш знімок може залишитися там на значний час.

Пошуковий топ інстаграм

Наступний, другий топ Instagram – це так званий пошукової топ. Туди може потрапити абсолютно будь-яка фотографія, навіть якщо під нею немає ніяких хештегів. Як туди потрапляє фотографія? В принципі просто. Туди потрапляють фотографії, які приблизно за 10 хвилин показали максимальний ріст по лайкам. В цьому топі збираються всі фотографії на основі відміток “мені подобається”. Наприклад, якщо у вас у записі за перші 10 хвилин фотографія в середньому набирає 100 лайків, то якщо у вас за 10 перших хвилин фото набере 200 лайків, 300 і так далі, то вона потрапить в топ пошукової видачі інстаграму. Буквально на пару хвилин, не більше. Але й цього вистачить, щоб про вас дізналися нові люди. Вони на вас підпишуться і, можливо, не тільки. Але такий принцип застосовується лише для фотографій. Для відео вже інші особливості. Для них важливі перегляди. Вони враховуються в першу чергу час перегляду.

Дуже важливо те, що фотографії, які знаходяться в пошуковому топі більше 10 годин, максимально збільшують кількість ваших підписників. На вас підписуються просто нереальна кількість людей, що ваші фотографії набирають багато тисяч лайків і це дуже добре позначається на просуванні вашого облікового запису. Як же туди потрапити? Зараз розповімо. Насправді тут взагалі все просто. Як тільки ви публікуєте фотографію, ви вказуєте хештеги, за яким хочете опинитися в топі, тобто в кращих публікаціях. Якщо протягом 10 хвилин ваша фотографія набирає багато лайків, більше ніж зазвичай за цим хештегом, ви потрапляєте в кращі публікації. І якщо ваша фотографія кожен наступний годину набирає все більше і більше лайків, більше ніж зазвичай, так як вона знаходиться в топі, у кращих публікаціях за певним хештегом, то вона може потрапити і в пошуковій топ. Відповідно, якщо вона і далі і далі набирає лайки, то вона залишається там на кілька днів, що тільки позитивно позначається на просуванні облікового запису.

Лавина лайків – ключ до успіху

Так чи інакше, для виходу в топ потрібно підживлювати свої публікації соковитою порцією лайків. Можливо це двома способами:

  • За допомогою довгої та постійної роботи зі своєю аудиторією. Залучаючи підписників в контент і стимулюючи їх до активності на вашій сторінці, ви таким чином отримуєте найбільш живі, природні лайки.
  • За рахунок інвестицій в автоматичну розкрутку і отримання штучних лайків. Допомогти в цьому може функція автолайкінгу яку можна знайти на безлічі сервісів по просуванню в Instagram. Виберіть сервіс, який буде накручувати лайки на вашу фотографію, а вона вийде в топ та принесе вам популярність.

Не варто зловживати накруткою лайків. Однак Instagram не бачить різниці між цими лайками і накрученими, особливо якщо лайки замовлені через професійний сервіс, в якому спеціалізовані алгоритми всіляко оберігають вас від банів. У будь-якому випадку, це лише один з варіантів збільшення популярності своїх фотографій, і використовувати його необов’язково.

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

Будьте першим, хто прокоментував!

avatar