Вибір соцмережі для просування послуг та товарів

просування товарів та послуг в соцмережах

Важливою складовою функціонування будь-якої організації є її просування. Розвиток компанії необхідно для збільшення частки ринку, збільшення кількості потенційних покупців, а, отже, збільшення прибутку. Дуже важливо визначитись яку соцмережу вибрати для просування послуг чи товарів.

Існує велика кількість методів впливу на аудиторію, починаючи від листівок, закінчуючи рекламою на федеральному каналі. Кожен з методів по-своєму унікальний і здатний впливати на абсолютно різні верстви суспільства.

Найбільш перспективним, на даний момент, є спосіб просування допомогою соцмереж і завжди дуже гостро постає таке питання як «вибір соціальній мережі для просування товару чи послуги». Реклама в соціальних мережах є найбільш популярним видом розвитку, оскільки з кожним роком збільшується кількість користувачів мережі Інтернет, а відповідно зростає значимість Інтернету в інформаційному середовищі.

Цільова аудиторія, як фактор, який впливає на вибір майданчика

Отже, для просування компанії, товару або послуги в соціальній мережі, необхідно визначити цільову аудиторію, яку зацікавить конкретну пропозицію. Найбільш популярними на даний момент є:

  • «ВКонтакте»
  • «Однокласники»
  • «Facebook»
  • «Instgram».

Вибір рунетівських соцмереж для просування

Соціальну мережу «ВКонтакте» населяє наймолодша цільова аудиторія. Це, як правило, діти шкільного віку, а також особи віком від 18 до 35 років. Відповідно, якщо підприємець займається реалізацією металопрокату, то ефективність використання даної соціальної мережі буде мінімальною. Для даної вікової категорії та соціальної мережі найбільш підходящим пропозицією є реалізація недорогий одягу та аксесуарів, речей для дому та побуту, послуги салонів краси тощо

Просування товару в однокласниках

«Одноклассники» є найбільш вікової соціальною мережею. Велика частина користувачів припадає на вік від 25 років і вище. Відповідно, можна зробити висновок про те, що це платоспроможна аудиторія з широким колом інтересів і робочих напрямків. Тому, можна говорити про високу купівельної спроможності користувачів. Для даної соціальної мережі підійдуть серйозні пропозиції, і, взяте в якості прикладу вище пропозицію реалізації металопрокату буде найбільш ефективним.

Просування компанії в фейсбуці та інстаграм

«Facebook» є менш затребуваним в Росії. Але, оскільки, ця соціальна мережа є інтернаціональною, з’являється можливість міжнародного співробітництва, що є великою перевагою перед іншими соціальними мережами.

Популярність мережі «Instagram» продовжує збільшуватися, але, варто відзначити, що основна цільова аудиторія – це молоді люди до 25 років, тому доцільно рекламувати товари або послуги середньої цінової категорії, які здатні зацікавити молодих споживачів.

Крім того, варто відзначити переваги просування товарів чи послуг в соціальних мережах. Реклама в соціальних мережах є набагато ефективніше, ніж поширення листівок і флаєрів, порівнянна по ефективності з рекламою по телебаченню і радіо, а так само її можна вважати найбільш вигідною і зручною, оскільки можна самостійно займатися просуванням, не виходячи з дому і не звертаючись в спеціалізовані агентства.

Вибір соцмережі для просування послуг та товарів
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах