Як без накруток отримати підписників в Instagram

отримати багато підписників в Інстаграм

Просуваєте бізнес в соцмережах? Хочете без зайвих зусиль накрутити фоловерів і відправитися засмагати під пальмами? «Сірі» методи накрутки підписників в Instagram зіграють проти вас.

  • Ризикуєте отримати бан.
  • Спроба маніпулювати користувачем не дає ефекту в довгостроковій перспективі.

Отримати цільову аудиторію ви не зумієте, а от зайвий головний біль — легко! Тому ні найменшого натяку у бік «неправедних думок»: беріть себе в руки. Готуйтеся, роботи багато. Робити її потрібно регулярно. Натомість отримаєте віддану аудиторію, яка не те що «у вогонь і воду», гроші вам принесе. Коментарі живих користувачів, лайки і рекомендації стануть опцією «за замовчуванням».

Способи, що допоможуть отримати багато підписників в Інстаграм

Отже, ось п’ять кроків назустріч задоволеним передплатникам.

Важливий і відповідальний

Правильно скласти портрет цільової аудиторії — перший крок на шляху залучення підписників в Instagram без накруток. Просуваєте бізнес — запрошуйте діючих клієнтів. Не дарма їх називають флагманом майбутніх продажів. Нехай виконують священний обов’язок. Стають орієнтиром для нових «адептів».

Головне, тверезо оцінити амбіції. Переконайтеся, що на тлі конкурентів виглядаєте гідно. Воно ж як: білі ведмеді гарні за полярним колом. А в тропіках наводять відчуття безмежної туги і печалі. Якщо тільки поблизу немає персональної крижини розміром з Еверест. І постійної системи охолодження. Розумієте, так? Коли у цільової аудиторії «вилиці зводить від жалості» до пропозиції, беріть чемодан і тупайте в Арктику. Ви їм ні до чого.

Розважальний

Якщо жарт про Арктику і білих ведмедиків здається вам милим, дякую Всесвіт. Наступний крок без передісторії. Проводіть конкурси, розіграші та надавайте знижки (giveaway). Інтернет-забави дають вірусний ефект і збільшують число підписників.

Дайте користувачеві шанс отримати плюшку. Максимум простого: підписався, додав коментар, запросив одного. Мінімум складного: творчість пятистопним ямбом, середньовічна латинь, запуск колайдера.

Далекоглядний

Про контент-стратегії та планування ви знаєте. Крім того, напевно, пам’ятаєте: соціальні мережі — швидкий спосіб спілкування. Якщо ваша стратегія не може в надзвуковому режимі відгукуватися на момент «тут і зараз», забудьте про неї. Навіки. А який сенс в залученні зі змінним успіхом? Витрачений даремно час і сумнівний результат: терміново придумайте стратегію краще!

Погляньте на акаунт очима споживача: зрозуміле оформлення профілю — про вас чи ваших конкурентів? «Міграцію» їх аудиторії ніхто не відміняв. Подумайте над тим, як перетворити «чужих» на «своїх».

Товариський

Говоріть з на зрозумілій їм мові, підтримуйте діалог. Шпаргалка вам в допомогу.

Так, ви не наймалися працювати консультантом. І прийшли сюди з метою заробити грошей. Доведеться змиритися. Недолік SMM-просування — соціальність. Якщо немає бажання спілкуватися, налаштуйте контекстну рекламу і живіть щасливо (спіть спокійно).

Взаємокорисний

Застосовуйте функцію спільних ефірів. Нещодавно вона з’явилася в додатку і викликала відгук тих, хто цінує методи «білого» просування. Відкритість, контакт з блогерами працюють на залучення підписників в Instagram. Без накруток робити це реально. Спробуйте!

Немає нудного контенту!

Я відписуюся від сторінок, де нудьга балансує на межі з занудством. Крім того, мене дратує:

  • однотипний контент;
  • довгі пости «ні про що»;
  • занадто часті публікації.

Тому при створенні контент-плану треба пам’ятати правило «3ТК» (три типи контенту):

  • Інформаційний.
  • Розважальний.
  • Продаючий.

Для інформаційного готуємо тематичні огляди, відповіді на запитання. Розважити передплатників допоможуть забавні історії: будуйте розповідь легко і невимушено, без пафосу. А спеціальні пропозиції, анонси новинок та відгуки публікуємо, щоб продавати. Пишіть так, щоб підписник читав пости і приходив у невгамовний захват.

Встигнути все і не зійти з розуму

Як жив маркетолог в «доавтопостингову еру», згадувати страшно. Картина минулого: вирішили залучити абонентів в Instagram без накруток. Для цього викладають сім постів на тиждень. Заздалегідь планувати вихід публікації не можна: доводиться щодня заходити в додаток, щоб опублікувати пост.

Плюс до цього маркетолог моніторить нові коментарі і відповідає підписникам. У робочий час він сумлінно виконує роль комутатора. Решта (неробочі) години на коментарі ніхто не відповідає — клієнти за цей час встигають передумати. Кожен понеділок аврал: потрібно перегорнути пости хоча б за останні пару місяців (це 61 пост), знайти нові коментарі і відповісти.

Підсумок: співробітник в милі, компанія не займається маркетингом. Начальник при цьому переконаний: на роботі маркетолог зайнятий тільки тим, що п’є безкоштовну каву і гортає соцмережі.

Сьогодні жити легше: вибираєте сервіс автопостингу. Економите час і гроші. Отримуєте:

  • Зручність.
  • Відкладений і негайний постинг.
  • Вибір часу публікації.
  • Моніторинг коментарів.

Хороший сервіс безпечний, тому що схвалений самим Instagram. При виборі автопостингу звертайте увагу на:

  • підрахунок кількості символів;
  • смайли;
  • обмеження за кількістю хештегов;
  • проксі-сервер;
  • комбінування вкладень;
  • аналітику.

Чим зрозуміліше виявляться функції, тим приємніше працювати. Самі не встигнете зрозуміти, як станете щасливішими.

Чекліст по розкрутці в Instagram

  • Ретранслюйте — розповідайте про свій новий обліковий запис Instagram в інших соцмережах, блозі, на сайті.
  • Публікуйте регулярно: 1-2 пости в день.
  • Вибирайте час для публікації: пік активності підписників в 17:00.
  • Контент буднів та вихідних: створіть настрій поста під кожен з днів.
  • Інтригуйте користувача новим продуктом та послугою.
  • Комбінуйте фото і відео, пам’ятайте про якісний звук ролика.
  • Створюйте обмежену терміном дії пропозицію та діліться нею у «Історіях».
  • Придумайте власний хештег і просувайте його: 30 тегів — минуле століття, беріть 4-7.
  • Експериментуйте: використовуйте маски і додатки, щоб додати інтерактивності.
  • Щоб опинитися в «рекомендаціях» потрібно багато лайкати і коментувати.
  • Пам’ятаєте про п’ять кроків на шляху до задоволених фоловерів, створюйте класний контент і звіряйте дії з чеклістом.
Як без накруток отримати підписників в Instagram
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

avatar