Як розкрутити групу або паблік Вконтакті за гроші?

розкрутка груп вконтакті за гроші

Якщо у вас є мета розкрутити групу Вконтакті, то з наявністю бюджету зробити це значно простіше. Чим більший бюджет, тим швидше і ефективніше буде просуватися ваша група. Отже, куди і скільки коштів необхідно витратити для залучення аудиторії?

Для початку можна зайнятися оформленням групи. Сюди входять вікі-розмітки (меню групи), а також підбір унікального дизайну шапки групи. Існують фірми, які працюють над дизайном і оформленням спільнот, але замовити у них дане оформлення буде дорого. Є чимало фахівців, яких також можна знайти Вконтакті, і які зможуть створити дизайн і меню не гірше.

Такі послуги вам обійдуться приблизно в 500 грн. Це може бути корисним, якщо ви розкручуєте групу для комерційного просування, щоб в неї охоче вступали люди. Крім того, це підніме престиж вашої компанії.

Підписників завжди можна купити

Можна купити підписників. Є сайти компаній, які пропонують послуги SMM-просування. Ціна за одного підписника буде становити від 0,5 до 1 грн і більш. Все залежить від вашої цільової аудиторії. Але ефективність цього способу сумнівна, так як частина вашої оплати йде безпосередньо підписнику, який вступає в вашу групу.

Таким чином, це просування будується на тому, що ви платите людям за те, що вони вступлять в вашу групу, де ще відсоток отримує компанія є посередником. Мінус такого просування в тому, що люди не вступлять, тому що їм цікавий ваш контент, а тому що це їх робота чи підробіток. Ніщо їм не завадить, потім вийти з вашої групи. До того ж часто, таким чином, накручуються фейки, а не реальні люди. Але для кількості ці передплатники згодяться.

Таргетингова реклама для просування

Ефективне просування груп здійснюється за рахунок таргетингової реклами. Таку рекламу можна замовити безпосередньо на біржі Вконтакте, або через інші сервіси. Плюс цієї реклами в тому, що хоча вона і обходиться дорожче, все ж таки ви платите тільки за результат.

Ви визначаєте для себе цільову аудиторію до дрібних сегментів, і реклама вашої групи буде показана саме цій аудиторії. Замовляючи таку рекламу, ви можете платити за перегляди, кліки, або вступ до групи. Вартість підписника на біржі Вконтакте може становити від 1 грн . до 1 грн і більше.

Дослідження аудиторії та замовлення реклами

Можна замовити звичайну рекламу в інших пабліках і групах Вконтакті. Тут необхідно уважно досліджувати аудиторію цих груп. Серед читачів груп, де ви хочете замовити рекламу повинно бути хоча б 70% вашої цільової аудиторії, інакше замовляти рекламу буде неефективно. Також можна вибирати співтовариство для розміщення реклами із суміжною тематикою. Ціна за рекламу залежить від статистики групи. Було б мудро перед замовленням попросити доступ до статистики.

Зверніть увагу на відвідуваність групи, а також її охоплення. Нормальна ціна за 1000 охоплення – 3-5 грн. Як правило, замовити рекламу можна через біржі, що більш надійно, або безпосередньо домовившись з адміністратором групи. Другий варіант привабливий тим, що безпосередньо домовляючись можна попросити знижку, але існує небезпека, що вас можуть обдурити. Крім того, на багатьох біржах можна переглянути статистику співтовариства.

Замовляти рекламу вашої групи або пабліка можна і в інших соціальних мережах та сайтах. Наприклад, може чудово підійти YouTube. Іноді стаючи спонсорами якихось заходів, також надається відмінна можливість пропіарити свою групу.

І останній метод розкрутки – конкурси з реальними призами. Тут також потрібні вкладення. Але чим привабливіший приз, тим вища ефективність від проведення конкурсу. Іноді ефективно створити конкурс і замовити рекламу в іншій групі з великою кількістю аудиторії. Група, де ви замовляєте рекламу, робить репост вашого конкурсу, а таким чином його охоплення збільшується і разом з тим збільшується кількість приймаючих участь. Для успіху в бюджет конкурсу можна інвестувати від 500 грн. Цього цілком вистачить щоб залучити до 200 – 400 осіб.

Як розкрутити групу або паблік Вконтакті за гроші?
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах