Як створити і розширити канал на Youtube за 14 днів

просування Youtube каналу

Щодня генерується понад 4 мільярди переглядів на хостингу Youtube. Це робить платформу ідеальним місцем для рекламування продукту або просування бренду. Саме тому кожен намагається відкрити свій канал і збільшити кількість постійних відвідувачів. Ця інструкція допоможе створити канал і розширити його за 14 днів.

День 1. Конкурентний аналіз

Уважний погляд на те, що роблять конкуренти, може багато чому навчити. Важливо зрозуміти, що необхідно знати для роботи в галузі, а чого слід уникати. Потрібно добре вивчити популярні канали і дізнатися, як автор працює зі своєю аудиторією. Важливо з’ясувати, який контент подобатися людям, а що їх відштовхне. Не менш важливим є подача відео, формат і те, як реагує на це глядач. Варто приділити час прочитання коментарів на різні відео. Після вивчення всіх цих даних можна зробити висновок який тип контенту, зміст і подача найкраще сприймається публікою.

День 2 і 3. Створення стратегії вмісту

У цей період вже повинно бути уявлення про те, хто є відвідувачами сайту і чого вони хочуть, тому настав час сформулювати план атаки. Це означає, що потрібно створити стратегію для каналу. Як і на будь-якій платформі, основними складовими стратегії контенту YouTube є: мета, тип контенту та графік виходу відео.

День 4. Створення каналу

Для створення каналу потрібно:

  • Перейти на сторінку youtube.com.
  • Увійти в систему, вказавши адресу електронної пошти, прикріпленою до існуючого облікового запису Google.
  • Натиснути на значок свого профілю в правому верхньому куті.
  • Натиснути на значок коліщатка поруч з Creator Studio.
  • Натиснути «Створити новий канал».
  • Вибрати назву для каналу і категорію, яка найкраще описує компанію.

День 5-8. Створення і публікація нового контенту

Для створення контенту існують різні підходи. Як правило, популярні канали роблять виключно короткі ролики, але це не означає, що кожен повинен дотримуватися цього плану. Важливо пам’ятати, що стратегія вмісту, працює краще за все, — це та, що враховує як аудиторію, так і маркетингові цілі. В залежності від цих факторів і будується стратегія створення нових відео.

День 9-13. Розширення аудиторії

Щоб розширити аудиторію потрібно публікувати корисні, якісні відеоролики. Варто зосередитися на створенні унікального контенту, що відбиває потребу аудиторії. Кількість переглядів і глядачів буде зростати, якщо приділяти пильну увагу відеозаписів та описами. Варто закликати глядачів до дії, наприклад, підписатися на канал або поділитися відео в соціальній мережі. Використання анотацій, мініатюри і привабливого прев’ю може залучити нову аудиторію.

День 14. Просування

Коли справа доходить до просування і оптимізації, то межі немає кінця. Постійний потік вимагає, щоб автор продовжував шукати, аналізувати, тестувати й вдосконалювати контент.

Такі речі, як опис відео (SEO), активну участь в співтоваристві, проведення конкурсів і співробітництво з іншими авторами — ось ключ до успішного просування. Одним з простих способів просування каналу YouTube є використання соціальних мереж. З допомогою Hootsuite можна легко планувати відеоролики та ділитися ними в соціальних мережах. Головне — створити бренд для подальшого просування на просторах інтернету.

Як створити і розширити канал на Youtube за 14 днів
Оцініть сторінку

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах