Покроковий план, як зробити бізнес-акаунт в Інстаграмі

бізнес-акаунт в Інстаграмі

Більше 1 мільярда людей вже мають акаунт в Інстаграмі. Використовувати його можна не тільки для публікації романтичних фото з дружиною, дітьми і собакою, а також для просування своєї справи. Крім звичайних облікових записів, в Інстаграмі є бізнес-акаунти. Вони мають додаткові функції, завдяки яким користувачі можуть розвивати свою справу по максимуму, збільшувати кількість клієнтів і, відповідно, продажу.

Якщо ви працюєте по найму, то бізнес-акаунт вам не потрібен. Але якщо ви власник компанії, інтернет-магазину, власної справи або творча особистість, що продає свої послуги або товари, то тема точно для вас! Бізнес-обліковий запис Instagram допоможе монетизувати вашу діяльність. З його допомогою можна просувати ваші товари або послуги, продавати їх, розвивати особистий бренд.

Тільки там ви можете бачити, які саме публікації працюють точніше і краще, оцінювати їх ефективність, а також просувати кращі пости. Це дозволяє підвищити активність людей, що відвідали ваш акаунт, і в результаті збільшити кількість підписників, кількість переходів на ваш сайт, а також звернень і дзвінків, що приведе до росту продажів.

Ось функції, які дадуть вам суттєві переваги в Instagram.

  • Контактні кнопки. Активувавши цю функцію, ви дасте потенційному клієнтові можливість зв’язатися з вами – зателефонувати, написати на емейл.
  • «Фізична» адреса. Можливо, комусь із клієнтів буде зручніше знайти вас не по телефону або інтернету, а особисто. Якщо «фізична» адреса існує в принципі, звичайно.
  • Статистика по кожному з постів. Ця інформація, яка має величезну цінність. Вона покаже, хто цікавиться вашим акаунтом і вашим бізнесом. Тобто – хто є вашим потенційним клієнтом. Що це за люди, якої вони статі та віку, де живуть… Ви також дізнаєтеся кількість тих, хто дивився вашу сторінку і хто переходив по вказаному вами посиланню (наприклад, на ваш сайт).
  • Категорія профілю. Ви не тільки дізнаєтеся інформацію про ваших потенційних клієнтів, але і повідомляєте про себе більше – не тільки вид діяльності, але і «категорію» (ви представляєте офлайн бізнес, інтернет-магазин, творчу одиницю).
  • Створення інтернет-магазину. Дуже зручний функціонал з використанням фото та текстового опису.
  • Просування ваших постів і публікацій з допомогою таргетованої реклами, орієнтованої на стать, вік, місце проживання та інтереси вашої цільової аудиторії.

Отже, в теорії нам все зрозуміло – тепер приступимо до практики. Почнемо з створення самого бізнес-акаунту.

5 кроків по створенню бізнес-акаунта в Інстаграмі через мережу фейсбук

Для створення бізнес-акаунта в Instagram потрібна соціальна мережа Фейсбук. Причому тут не потрібен особистий акаунт, а бізнес-сторінка. Якщо вона у вас є – добре, якщо ні – доведеться створити.

Крок 1. Зайдіть на ФБ, зареєструйтесь, слідуючи внутрішньої інструкції.

Натиснувши на стрілку в правому верхньому куті знайдіть опцію «Створити сторінку»

Якщо ви самі створили сторінку, то ви автоматично станете її адміністратором. Якщо не самі, то попросіть вашого помічника додати вас в якості адміна, інакше ви не зможете керувати сторінкою.

Крок 2. Після цього переходьте в Instagram.

Заходьте в меню і натисніть розділ «Переключитися на профіль компанії».

Крок 3. Тепер вибирайте «продовжити» і «вибрати сторінку».

Введіть свій логін і пароль від акаунта в ФБ. Так ми «прив’язуємо» наш профіль в Instagram до сторінки на ФБ.

Натисніть «Далі».

Крок 4. Тепер налаштуйте профіль в Instagram. Заповніть емейл, телефон, адресу.

Пам’ятайте, що ці дані ви заповнюєте для всіх відвідувачів вашого бізнес-акаунту. Тому, по-перше, вони повинні бути правильними (не дайте закрастися прикрій помилці), а по-друге, вони повинні відповідати вашим цілям.

Що це означає? Якщо ви продаєте щось онлайн, фізична адреса не має сенсу. Якщо у вас офлайн бізнес, то навпаки, фізична адреса дуже важлива, як і телефон.

Якщо ви працюєте вдома, подумайте чи варто вказувати телефон (фізичної адреси – точно немає), або досить емейлу.

Один вид зв’язку має бути присутнім в будь-якому випадку.

Крок 5. Після перевірки даних, натискайте кнопку «Готово».

Якщо ви захочете змінити контакти, перейдіть в профіль компанії, далі в налаштування. Знайдіть вкладку «Контактна інформація компанії». Там ви можете внести і зберегти нові дані.

Реєстрація в Instagram з комп’ютера, телефону, планшета

Перш ніж робити бізнес-акаунт, потрібно зареєструватися в Інстаграмі. Більшість користувачів Instagram заходить в цю соціальну мережу з мобільних пристроїв, але для когось зручніше користуватися ПК. Проте сайт Instagram такої можливості не дає. Офіційний шлях – реєстрація через мобільний додаток. І все ж реєстрація в Instagram з комп’ютера зараз можлива:

  • Для цього нам знадобиться програма BlueStacks, яка дозволить встановити будь-які додатки з мобільного пристрою на ПК.
  • Що нам потрібно? Зайти на сайт BlueStacks.com. Натиснути Завантаження.
  • Після завантаження – запустити.

Це стандартна процедура, яка займає не більше 10 хвилин. Коли програма встановлена, вибираємо опцію «Пошук».

Якщо у нас обрано російську мову, то для переходу на латиницю робимо це за допомогою Налаштувань.

Далі нам знадобиться магазин додатків Google Play. Він вимагатиме авторизацію. Значить, авторизуємось.

Приймаємо умови користування, входимо в систему і вмикаємо синхронізацію додатків. Вводимо пароль – і все готове до початку роботи в Instagram.

Запускаємо додаток BlueStacks, там вибираємо Instagram. Далі потрібно зареєструватися. Вказуємо пошту, ім’я, ім’я користувача. Створюємо пароль. Фото профілю. Далі є ще кілька кроків, які ви можете зробити або пропустити. І все – ви зареєстрований користувач Instagram і можете користуватися всіма його можливостями з ПК.

Але зробити це з мобільного пристрою або планшета набагато простіше. Там досить зайти на головну сторінку, натиснути кнопку “Зареєструватися” і ввести свої облікові дані.

Заробіток в Instagram

Мільйони людей виходять на стабільний заробіток в Instagram. І зараз ми розповімо, як це зробити.

Власники бізнес-акаунтів зазвичай отримують дохід з продажу своїх товарів або послуг. Вони наповнюють сторінку контентом і рекламою, залучають підписників, отримують клієнтів через Instagram і заробляють на цьому.

Але є й інші способи монетизації Інстаграму. Перші три способи – самі прості, не вимагають особливої підготовки, ні великого досвіду.

1 спосіб – «шкільний». У тому сенсі, що впорається навіть школяр (але і дохід невеликий). Від вас буде потрібно ставити лайки, додавати коменти. Щоб показати, що ви не бот, а реальна особа, необхідно заповнити власний акаунт – профіль, пару десятків фото (можна більше), хоч скількись підписників. Коли все готове, за завданням йдемо на біржу. Наприклад, Qcomment, Twite, VKTarget. На кожному з цих сервісів багато можливостей для заробітку.

2 спосіб – адмінський. Він передбачає ведення чужого акаунту. Тут заробіток вищий, але і обов’язків більше. Перш за все треба розбиратися у функціоналі – як мінімум хоча б на прикладі власного облікового запису. Публікувати потрібні фотографії власника облікового запису, складати підписи, відповідати на коментарі. Робити це потрібно постійно.

3 спосіб – творчий. Він підходить для тих, хто може робити якісні знімки і хоче їх продавати. Покупці на гарні авторські фото в Інстаграмі завжди знайдуться.

Наступні способи годяться тільки для досвідчених користувачів Instagram. Тобто для тих, хто розуміє механізми роботи цієї соціальної мережі і вже має власний досвід розкрутки облікового запису.

Розкручені акаунти

Розкрученим можна вважати акаунт починаючи від 10 тисяч підписників і вище. Правда, є біржі, де з вами будуть мати справу, навіть якщо у вас усього 500 підписників. Але все одно – чим більше, тим краще!

Це добре ілюструє такий спосіб заробітку в Instagram, як реклама. Зручно використовувати для цього спеціально створені сервіси, платформи і біржі. Наприклад, Epicstar. Сама платформа позиціонує себе так: дозволяє рекламодавцеві «поширювати свої маркетингові активності через живих людей (лідерів думок) і соціальні мережі, а блогерам — заробляти на рекламі гроші».

Пройдіться по іншим «адресам» і виберіть той сервіс, який вам більше підходить! В допомогу вам біржі: Instach, Deal Way, Rotapost, Adstamer.

Якщо не хочете просувати чужий бізнес, рекламуйте свій власний. Особливо якщо ваші послуги можна візуалізувати. А як інакше розмістити їх в Інстаграмі? Дизайнери, стилісти, модельєри… І, звичайно, фотографи. Їм на ресурсі, який орієнтований на фотографії, безмежний простір для просування своїх послуг.

Все вищесказане відноситься і до просування товарів. Власники інтернет-магазинів, хендмейкери, зробивши красиві фотографії і правильно склавши опис, будуть легко збільшувати кількість підписників і клієнтів.

Якщо ви добре розбираєтеся в технології створення і просування акаунтів в Інстаграмі, то хорошим варіантом заробітку може стати допомога в розкручуванні чужих акаунтів або їх продаж. Різниця полягає в тому, що в першому випадку ви працюєте на конкретного замовника, і починаєте швидше за все з нуля, а в другому – на облікового запису, просто орієнтуючись на популярну тему, і продаєте готовий акаунт, розкручений і з підписниками.

І нарешті, в Інстаграмі є партнерські програми. Ви за відсоток продаєте чужі товари/послуги. Головне – правильно підібрати товар під специфіку облікового запису і запити його підписників.

Ви можете вибрати один спосіб, який вам більше подобається, або суміщати дві або більше.

Як накрутити підписників у Інстаграмі

Кількість підписників у Інстаграмі, як і в будь-якій іншій мережі – важливий показник вартості реклами на вашій сторінці. Тому – чим більше, тим краще! Є платні і безкоштовні способи, як накрутити підписників у Інстаграмі.

Накрутка підписників добре працює в самому початку, коли підписників немає або зовсім мало. Для залучення перших 1000 чоловік це робочий і виправданий спосіб, адже реальні люди неохоче підписуються на нові нечисленні акаунти. Далі найкращої обійтися без накрутки або хоча б використовувати з обережністю.

Перший спосіб – покупка підписників. В інтернеті є багато ресурсів, які надають таку послугу. Чим гарний такий спосіб – діє швидко, і ціна невелика. Чим поганий – морально ви відчуваєте себе не зовсім добре, та й забанити можуть, якщо обман стане зовсім очевидним.

Фейкові сторінки фальшивих підписників видно неозброєним поглядом. Але навіть якщо реальний користувач продав вам свою «послугу» – вона, швидше за все, буде одноразовою, на відміну від справжнього, по своїй волі він до вас більше не прийде. Тому до купівлі підписників треба ставитися обережно. Багато заробити з куплених підписників все одно не вийде: перш ніж давати рекламу і платити за неї, будь-який підприємець перевірить не тільки кількість, але і якість підписників.

Другий спосіб – залучення підписників на взаємовигідній основі. Він діє за принципом «ти мені, я тобі». Ти на мене підписався – і я на тебе підпишуся. Ти мені лайк – і я тобі. Якщо ви вважаєте, що вам цей шлях годиться – сервіс Olike.ru вам в допомогу. Тільки врахуйте, що такий спосіб потребуватиме чимало часу. І будьте готові до того, що частина «взаємних» підписників пізніше від вас відпишеться. Але зате спосіб абсолютно безкоштовний!

Накручувати підписників можна і за допомогою програм на вашому телефоні – годиться будь-яка операційна система – Android OS, Windows.

Наприклад, є додаток GainFollow – один з найпопулярніших. Багато функції там платні (хоча і не всі). Втім, ціни в додатку невисокі. Наприклад, щоб придбати близько 100 нових підписників, знадобиться заплатити всього 2 долари. Безкоштовно можна влаштувати взаємну підписку і взаємні лайки.

Підписників можна не накручувати, а автоматизувати їх залучення. Наприклад, сервіс Pamagram допоможе автоматизувати появу в потрібних профілях лайків та коментарів. Просто налаштовуєте функціонал – і сервіс працює сам по собі!

І, звичайно, діє самий простий і зрозумілий спосіб – заручитися підтримкою друзів. В першу чергу тих, які у вас вже є в інших соціальних мережах: Вконтакті, Фейсбуці, Однокласниках, Twitter. Ви можете прямо звернутися до них в спеціальних постах з посиланням на ваш акаунт в Instagram. Або взагалі скрізь, де тільки можливо, поміщати заклик зайти до вас в Instagram за таким-то посиланням.

Можете налаштувати автоматичну публікацію в бажаній соцмережі фотографій, які ви постите в Instagram. Зрозуміло, і ці пости позначати потрібно посиланням та запрошенням.

І, звичайно, знайдіть самі в Інстаграмі тих друзів, яких ви знаєте з інших соцмереж. Це зробити нескладно – Instagram послужливо запропонує вам вибір, залишиться тільки клацнути на потрібній кнопці.

Як залучити якісних підписників на свою сторінку або бізнес-акаунт у Інстаграмі

Тепер поговоримо про серйозний набір якісних підписників. Найпростіший спосіб привернути увагу потенційного споживача – це самому ставити йому лайки. Раніше чи пізніше людина вас обов’язково помітить і поцікавиться – хто ви такий. Якщо ви ще підписані на нього, то й він, швидше за все підтримає вас.

Трохи більш складний, але набагато швидше привертає до вас увагу спосіб – це коментарі. Природно, теми, цікаві вашій персоні, повинні бути хоч якось цікаві і вам. Тоді ви зможете без особливого напрягу писати змістовні коментарі. Розумний та цікавий відгук – це велика цінність, і вас помітять дуже швидко.

Хороший результат дають правильно підібрані хештеги. Це «паролі», які об’єднують все, що стосується заявленої теми. І не потрібно вигадувати! Тут оригінальність якраз ні до чого. Використовуйте популярні хештеги більш розкручених користувачів – звичайно, що перебувають з вами в одному тематичному полі. За загальними хештегами до вас прийде чимало підписників, причому не «порожніх», а якісних.

І, нарешті, самий секретний секрет. Немає нічого краще для залучення людей, ніж якісна сторінка з цікавим і корисним контентом. Вона буде працювати на вас стабільно, і без будь-яких вивертів.

Топ-10 Instagram акаунтів

Зірки Інстаграму заробляють мільйони доларів на рекламі – наприклад, ці ТОП-10 Instagram-акаунтів.

Найбільша кількість підписників – 129 мільйонів чоловік. І підписані ці мільйони на співачку Селену Гомес. До речі, про числа. Як вважають експерти, ціна на рекламу в її записі становить близько 600-700 тисяч доларів.

Навіть якщо ви не зірка телесеріалу або скандального ток-шоу, пам’ятайте, що будь-яка людина, захоплений своєю темою, може досягти небувалих висот – і в житті, і в Інстаграмі. Тисячі звичайних людей отримують зі своїх акаунтів набагато більше середньостатистичної зарплати. Створюйте бізнес-акаунт, залучайте підписників, публікуйте якісний контент, просувайте свої або чужі товари і послуги – і заробляйте на цьому.

Покроковий план, як зробити бізнес-акаунт в Інстаграмі
Оцінка - 5, голосів - 1

Найкращий спосіб подякувати - поділитись статтею в соцмережах

Напишіть в коментарях, що ви про все це думаєте

avatar